en kall söndag

Det blev att jag sov hos Clea igår. vi var upptagna med fysik inlämning och masskonversation på Skype, där med ingen uppdatering. Innan Clea var jag på en jobbsak och sen träffade jag lilla Thyra som övergav oss på lovet för London och imorse åkte till Monte Carlo, den lilla skiten. Vi gick iallafall på stan och sen tog vi en fika, mys att hon pressade in mig i hennes hektiska liv.
Thyra och jag på Monki igår, heta right?
Dagens ungdomar...
På Wayne's blev det lite för mycket mat. Varsin stor fet toast med honung och chèvre och dricka till blev för Thyra en stor smoothie och mig en stor varm choklad med kuula saker på. Efter att vi tryckt i oss det kändes det rätt med mer smoothie och chokladboll, jag rullade hem till Clea efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0