på en filt

Babyshambles - Pentonville

Grillning blev det och det var mums. Cykeln blev invigd också, det var dock inte min men ändå. Jag älskar att cykla, på sommaren är det det bästa som finns. Cykla runt på landet och gå runt i stan, så underbart! Vi var iallafall i Liljansskogen och vid halv 11 började vi promenera därifrån med ipodhögtalarna på axeln, bara lite awesome där. Min kära pader plockade upp med och Cluckis vid Tekniska så det blev ingen tunnelbana vilket kändes skönt för jag är lite halvdöd. Sova ska jag göra nu, måste bara bli av med Cluckis som tror att vi ska snacka hela natten på Skype. Har hon inte lärt sig att jag vill sova vid nio?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0