gaaaaaaaah

Mina ögon rinner och jag känner mig som en uppstoppad boll. Det kliar överallt och jag vill bara riva ut ögon och hals. Jag vet inte vad jag ska göra. En månad till med det här kommer jag inte klara. Vet inte var jag ska ta vägen. Vill försvinna, vill sova, men lägger jag mig ner blir näsan värre. Tabletterna gör mig allmänt weird. Trött, hängig, och okoncentrerad. Min koncentrationsförmåga brukar ofta inte vara på topp men nu finns den inte alls. Hur jag ska göra vet jag ej. Finns faktiskt inte så mycket som skulle kunna hjälpa. Droppar hit och dit och gammalt sömnmedel i tabletterna. Ja, pollenallergi är det värsta som finns!

Kommentarer
Postat av: maggie

i feel ya sista!!

2010-05-05 @ 18:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0