för en stund kan jag glömma och ha kul

Sådär så man inte kan sätta fingret på det har jag känt mig hela dagen. Vet ej om jag mår bra eller dåligt. Om jag vill le eller gråta. Om jag vill spy. Om jag vill hoppa upp och ner. Tyvärr blev det Melissa Horn idag också jag ju mer jag lyssnar på texterna ju mer tänker jag på sånt jag inte vill tänka på. Sånt jag glömt för länge sedan. Allt blev dock bättre när jag kom hem och pappa meddelade att det var farmors potatissoppa och pannkakor till middag. Nu är min mage större än någonsin. Gud vad jag har ätit och gud var gott det var!
.
Jag och Clara kände att det var rätt att plocka upp en kundvagn och köra mig till Humlan för gympalektion som var ganska rolig faktiskt. Då kändes det i alla fall rätt att skratta och det var det ja gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0