Det är chill

Tja tja bloggen :) amina ska "bara" sminka sig ett tag.. så jag rape'ar lite till. såå.. kom på att jag glömde säga vem jag var, men jag antar att ni redan förstått vem jag är.
är det nu man ska säga "jag är en ung kille på 16 jordsnurr, som gillar att cykla och strandpromenader med mina kompisar" njaa.. sån är inte jag. Det är så amina bloggar ^^. Jag suckade över att amina inte visste vad hon skulle skriva i hennes inlägg och att hon tyckte att yey var en bra rubrik. Men nu vet jag fan inte vad jag ska skriva längre
jag råkade föresten komma över den här bilden när jag "råkade" bläddra igenom hennes dator. Moahahahha. Tänk så de kan bli.. men nämn inget om bilden till amina, hon är tydligen inte så stolt över den. Förstår inte riktigt varför. jag ville först ha den där supermantröjan, men efter den här bilden är jag inte riktigt lika sugen.
Ajuste, antar att hon inte sagt något men hon och jag ska ha ett (typ halvdygnslångt) Star Wars-maraton. Även om hon säger till er att det inte kommer vara så, belive me hon är nörd
Fr34k signing out

Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha way 2 go eddie!

2010-05-12 @ 20:10:32
URL: http://louderthanthunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0