A Tuesday

Det var engelska NÄP imorse, hör- och läsförståelse, inget märkvärdigt. Jag brukar inte vara stressad inför.. något och det här var inget undantag. Efter proven fick vi helt plötsligt världens längsta håltimma och den spenderade jag så här:
Donken med Minna, Veronika, Berfin och Janice. Mycket gott, lite för mycket kanske för jag kunde knappt gå efter.
B V och J var sen tvungna att gå tillbaka för att de började men jag och M satte oss på bussen och åkte till Hötorget, en station.
Där gick vi över torget till underbara Gina Tricot. Minna skulle köpa solglasögon och jag fick ett flumryck. Älskar att jag kan underhåll både mig själv och andra! (Btw tänderna är inte fina, nej nej! usch usch!)
På H&M hittade vi mycket gulligt. Det som var mindre gulligt var fjortisunderkläderna i leopard och chockrosa. Bilden visar det inte men dom såg verkligen inte okej ut!
Inte ens när vi såg ut så här skulle vi satt på oss dom där fula bharna!
.
Efter skolan blev det lite stadsvandring. Jag och Edvin bestämde oss för att, istället för att gå mellan skolan och Odenplan, skulle vi gå mellan Odenplan och Fridhemsplan. Lysande ide, eller kanske inte. Vi kom till Karolinska sjukhuset där vi hoppade på en buss tillbaka till Odenplan och så var det bara att börja om. Andra gången blev det i alla fall rätt och från Fridhemsplan blev det tunnelbana till Rinkeby där Edvin visade mig kalvtungor och stöldgods och jag fick blickar som sa "du passar inte in här" från alla håll. Nu är jag hemma och måste ta itu med läxorna. Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0