they don't know that we know they know we know

Friends är det absolut bästa som någonsin gjorts i filmväg! Just nu kollar jag på "The one where everybody finds out" och var bara tvungen att lägga upp några filmklipp från avsnittet. Se, le, njut!
.
UPPDATERING: Ligger i sängen och håller på att dö. Har ont överallt och vill bara spy. Japp du hörde rätt, jag är sjuk. Igår skulle jag sova hos Minna men pappa fick hämta mig vid 11 tiden för jag låg och skakade i Minkans (omg jag använder smeknamnet) säng. Självklart ska jag gå och bli sjuk på lovet, sånt jag alltid råkar pricka in. Lov, helger eller bara en ovanligt rolig skoldag, ja då är jag alltid sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0