fredagen

Morgonen var inte min morgon, jag försov mig, tappade bort saker, ramlade, började gråta, hittade inget och som salt i såren började det snöa också. Som tur var sken solen när vi hade lunchrast så då satt vi och njöt. Efter skolan var det sittande i solen igen. Jag, Berfin, Dess, Magda, Rebecca väntade på Arya och några av hennes kompisar. När solen försvann bakom hustaken började vinden kännas så vi gick hem till Rebecca och senare gick jag, Berfin och Dess först och köpte present till Clara, som fyllde år igår, och sen till Donken där vi blev sittande resten av kvällen. Så såg gårdagen ut. PussAR

Kommentarer
Postat av: Martintirill

I recomend this site

2011-07-06 @ 06:56:51
URL: http://martintirill.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0