cykellycka

Dagen har varit så där full av aktiviteter som bara fina sommardagar kan vara. Från 6, då jag vaknade, till halv 12, då jag kom hem, har jag varit igång. Efter den lugna men fina skoldagen var jag hos Clea och efter ett tag dök mamma upp. Så otroligt skönt att få se henne. Trots att jag, i mina klackar,  kände mig dubbelt så lång och hon ser ut som en 15-åring så är hon ju ändå min världens-bästa-mamma som jag saknat så! Hos C blev det i alla fall lite mat och prat, ett snabbstopp på Odenplan och sen kom jag hem för att vara hemma i 10 minuter. Jag och Jennie cyklade sedan iväg till biografen och såg Sex and The City 2. Både bra och rolig men även lite för mycket USA-älskande och lätt manus. När vi cyklade hem genom natten fick jag upp en väldigt fart och kom, just i det ögonblicket, på att med musik i mina öron och vind i kläder och hår är jag alltid lycklig.
Pihlis - Alla längtar alltid någon annanstans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0