THE WAY YOU SPEND YOUR NEW YEAR'S EVE


Outfitt. Paljetter. Siden. Love. It.

Jag och babe i hennes stora säng

Mupparna är tillbaka

Nytt. År!

Fint som fan var det!

Jag dansade lite på en snöhög..

..skrev gott nytt år på en bil..

..2010 på en annan (skrev 200 så var tvungen att klämma in 1an, haha)..

..till slut däckade jag i en buske.

Alla bilderna är från nyår. Vi åt middag hos Elsa och sen var vi i stan vid 12-slaget och kollade på fyrverkerierna i Slussen. Det blev ingen fest men allt var awesome ändå. I OC säger dom "The way you spend your New Year's Eve is the way you're going to spend the rest of the year" vilket betyder att jag ska spendera året med my babe och 100-tals fulla, roliga randoms, perfekt!

Igår kom jag hem från Elsa. Stod utanför dörren till mamma när jag kom på att jag inte hade nykeln så fick åka hela vägen till pappa och fixa mig där. Sen bar det tillbaka till stan för att se Alice i underlandet med familjen. Jag sov lite och hatade Amy resten, men småbarnen gillade den och det var väl det som var poängen. Efter det orkade jag inget annat än att åka hem och kolla på massa filmer med en stor fet godispåse tills jag somnade.

Nu ska jag duscha och fixa mig sen ska jag träffa Thyra. Vet inte vad vi ska göra bara att jag ska sova hos henne och att vi kommer ha kulkul.

Bye bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0