MY ONE TRUE LOVE


Jag har mer än en svag punkt för Converse. Älskar dom och finns inget skönare att ha på fötterna. Kommer verkligen aldrig tröttna och alltid vilja ha fler. Dom är perfekta till allt året runt. Till mjukisar eller klänning, det funkar alltid och därför finns det inget bättre. Just nu har jag mycket svart på mig och därför kan det också vara kul att ha en färgklick på fötterna.

De lila fick dom av faster i födelsedagspresent. Innan gillade jag inte lila men efter att jag fick dessa blev det lite av en favoritfärg.

De blå fick jag av moster Maja för något/några år sedan och dom verkligen härliga. Har dock inte använt dom så mycket på sistone men när vädret blir varmare får de komma ut mer.

De röda köpte jag i London i somras och dom har lyst upp hela mitt år.

De rosa köpte jag förra sommaren och dom börjar sakta men säkert falla sönder. Ska köpa nya så fort som möjligt!

De bruna använde jag 24 under fjortistiden och därför ser de ut som de gör. Jag kan inte slänga dom trots att dom är helt utslitna.

De vita har jag bara använt ett fåtal gånger. Föredrar färgglada converse och vita keds. Mina keds är helt sönder dom med så i sommar blir det även nya vita keds. Kanske ett par oranga också.

De gula är det nyaste paret. Minna köpte dem i Miami i julas och jag är redan kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0