NO MOON.. NO STARS.. ONLY SOMETHING THICK AND GREY

Tjeena mittbeena!

Det är full rulle här. Middag för hela slanten. Runt 10 randoms som man måste vara artig mot. Jag. Orkar. Inte.

Var inne i stan och luncha med farmorden och sen en liten shoppingrunda. Köpte bara nödvändigheter, för det är ett av mina nyårslöften (ska skriva alla när jag orkar). Kom hem med ett par barinblå strumpbyxor och ett par svarta vantar(som jag är kär i) från Topshop och ett puder från The Body Shop. Mitt gamla har varit en smulig röra i några månader nu så det var dags att släppa taget. Måste ha en minnesstund för det var verkligen underbart. Efter det åkte jag hem och här har jag hjälpt till hela eftermiddagen.

Lite roliga grejor är att:
- Mina skor är påväg nu. Det har varit massa strul fram och tillbaka men nu skäppas dom över världshav för att slutligen nå mig and I'm happy!
- Imorgon kommer my lovers hem. LOVE IT. LOVE THEM. Har saknat dom bajsmycket så det blir äkta happytime när dom kommer!

Nu:
Tillbaka till verkligheten. Ut ur rummet. Le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0