LIVING THE DREAM

Det blev ändrade planer för kvällen när jag, efter skolan, såg att mamma messat "skorna har kommit" Självklart var jag tvungen att ha dom på en gång så nu är jag hos mami och sleepar här ikväll. Imorgon blir det tillbaka till pappa och då laddar jag upp bilderna från idag och om det blir några imorgon såklart.

Har varit hyper hela dagen. Känner mig så friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Har hoppat runt och dansat konstant och lunchen fick jag Magda att rulla runt i snön med mig. Härligt härligt! Det har varit tipptopp här också. Alltid lika kul att snacka med systrarna och moster. Går inte att inte skratta år allt! Nu har även mamma kommit hem bärandes på två stora paket. Jippi! Ett par till henne och ett par till mig. Har på mig dom just nu.

Nej nu ska jag äta pizza. POS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0