KLIPPA ELLER KLIPPA INTE


När vi var i uppis idag märkte jag hur långt mitt hår har blivit. Nu är det tre månader sendan jag klippte mig och under den tiden har det växt än 10cm kanske. Börjar tycka det är jobbit igen, det är ivägen hela tiden! Fick nyss ett ryck och bara ville klippa i det som jag brukar få ibland. Det brukar ofta bli lugg då men nu har den äntligen växt ut igen så vill inte klippa av den.. eller nu vill jag men kommer ongra mig imorgon när den står åt alla håll. Vad ska jag göra? Vill, vill inte, panik! Kanske klipper det kort igen (inte själv) men då blir det inte långt till sommaren vilket jag vill. Aaaaaah! Nej nu ska jag plugga och inte tänka mer på dethär för om jag gör det kommer saxen snart fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0