I'M CRAZY CRAZY CRAZY CRAZY CRAZY CRAZY CRAZY


Har fixat med bloggen en hel del idag. Ny klocka. Menyn på andra sidan. Inga gråa sträck mellan inläggen. Inget grått sträck mellan inläggen och menyn. Ingen header. Inget snö. Gillar't förutom bakgrunden men orkar inte fortsätta mixtra mer nu. Får se ut såhär ett tag.

Internet har varit jobbigt hela helgen och jag har inte orkat bråka med det, därför har det blivit inte-så-roliga-inlägg. Listorna är tråkiga men vad ska man annars göra när man sitter här framför skärmen? Kan med stolthet säga att jag pluggat idag. Fysik på morgonen och nu har jag spenderat runt 5 timmar med luren tryckt mot örat och lyssnat på Berfins jobbiga röst som mumlat något på andra sidan. Annars har inte mycket hänt. Har hämtat grejor hos mamma som nu ligger på hela golvet, great, kollat på film och latat runt här hemma. Det har jag gjort resten av helgen också, så skönt har det varit. Finns det något bättre än att ligga i sängen en hel helg? Nopp!

Imorgon blir det tillbaka till skolan. Nu börjar det. Redovisningar. Läxor. Prov. Ingen mild start här inte. Nej "efter lovet är alla så utvilade så det är bara att börja på en gång" ingen som förstår att det är rena pinan att få en hög med läxor första dagen?

Ska duscha nu, behövs verkligen! Sen blir det sova för imorgon ska jag ha ett leende på läpparna och inte vara trött.

(Fick precis sms från Micke där det stog "Du är en converse galen galning", som om jag inte visste det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0