IF IT'S TRUE THAT LOVE WILL NEVER DIE THEN WHY DO THE LOVERS WORK SO HARD TO STAY ALIVE?


Jag just nu. Har tråk. Eller nej det har jag inte. Har mys.

Dagen har varit jobbigaste dagen hittills. Har haft grov huvudvärk. Både på svenskan och engelskan var jag tvungen att läsa högt och när jag koncentrerade mig på texten blev allt svart var och varannan sekund och bokstäverna flöt ihop, creepy! Är det något fel med mig?

Förra helgen var jag hemma, vilket jag ville och det var super, men denhär helgen vill jag inte det. Tyvärr har jag blivit lite förkyld + huvudvärken så det blir inget röj varken idag eller imorgon. Ska snart in till stan och träffa Minna och Berfin. Vi ska fika, snacka skit och mysa. Något vi inte gjort på länge så det kommer bli awesome. Bilder och sånt blir det när jag kommer hem för som alltid följer kameran med! later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0