HARRY POTTER-MARATON

OOOOOOOOOOMG! Jag dör! Har sovit 1 och 1/2 timma, det är fan inte normalt. Min dagliga nattsömn är runt 12 timmar och inte ens då är jag pigg. Får tyvärr inte vara trött idag. Ska träffa farmor om en timma och sen vara barnvakt åt minikusinen med Maja, borde vara bara mys och kul men nu är jag så sjukt trött!

Kalla oss töntar om ni vill men jag och Myran hade Harry Potter-maraton igår. Jag älskar dom! Filmerna och böckerna! Sjukt bra! Vi såg 4an 5an och 6an och det tog hela natten. Somna klockan 6 till första avsnittet av OC, som btw också är klockrent, och vaknade halv 8. Thyra skulle självklart upp och vara på söder 10 för att klippa sig så det var bara att gå vakna och hålla tillbaka tårarna. Nej nu överdriver jag, lite..


Ron är utan tvekan sötast i filmerna! Jag förstår Hermione! Men i 4an kommer Robert Pattinson och så går det inte längre att kolla på något/någon annan eller koncentrera sig på filmen. Det är verkligen hemskt när alla bara dör åt höger och vänster, alla Harry bryr sig om. Jag grät självklart vid varje mord, that's me!



Thyra före klippning och hur hon satt när jag lämnade henne. Nu återstår bara resultatet som jag får se på torsdag.. skola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0