FREDAGENS DRAMA À LA AMINA OCH THYRA

Jag och Thyrismyris hade kulkul med Claras Photobooth i fredags. Blev inte en normal bild utan många inte-så-normala-bilder. Självklart är vi snygga ändå!


Efter den här bilden märkte jag att tjejen som varit på bakgrundsbilden hade försvunnit. Jag flög upp ur stolen och skrek, Thyra blev minst lika rädd som jag, inte för att hon förstod varför jag skrek men för att jag gjorde det. Vi sprang genom Claras gigantiska lägenhet och lämnade lite fina spår efter oss. När vi kom till Claras rum, efter en evighet, kastade Thyra sig i sängen och jag kom inte långt efter så det blev ett stort mos i Claras säng. Jag berättade, med darrande röst och skakande kropp, att tjejen som varit på bakgrundsbilden i början hade försvunnit bara för att få Claras skratt som svar samtidigt som hon sa "Bakgrundsbilden ändras hela tiden, det är ett bildspel."

Vill få er medvetna om att detta utspelade sig innan vi kollade på skräckisen.. "Jag blir aldrig rädd"

Hejsan hoppsan! Vad håller jag på med (förutom att skämma ut mig själv på internet)?! Måste plugga!

Kommentarer
Postat av: Clara

2010-01-24 @ 22:10:50
Postat av: Clara

Jag är lite smått imponerad av mig själv av att jag orkar umgås med er trots att ni är så pass tomma i bollen.

Amina, som aldrig blir rädd, välter bord och stolar för min bakgrund på datorn... But i'll love you anyway, babe

2010-01-24 @ 22:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0