FLY FLY FAR AWAY

Det funkar fortfarande inte att ladda upp bilder. Vet verkligen inte vad felet är för det funkar för alla andra men men. Dagen har varit segare än segast. Som så många gånger förr kom jag sent på morgonen och resten av dagen var inte bättre heller. Nu sitter jag under ett berg av läxor och lyssnar på skivor jag fått låna av Clara. Jag tar ALLTID det viktigaste först! Har tagit ett viktigt beslut idag i alla fall. Jag, Minna, Elsa och Louise ska bli medlemmar på friskis och svettis så fort som möljigt. Det kommer bli hur kul som helst att stå och flamsa och tramsa tillsammans, awesome!

Dagens braigaste,
Mamma medelade mig tidigare idag att hon, ikväll, ska boka biljetter till Marocko! Tjohue! Jag och Minna på stranden i lite mer än en vecka, det kan inte bli bättre! På fredag ska jag + mami (och systrarna tror jag) äta middag hemma hos Minna och då ska vi prata mer om det. Inte för att jag vet varför. Biljetterna kommer redan vara bokande ändå men alltid mys att äta middag tillsammans så klagar inte. Vi kommer mellanlanda i Paris där vi ska sova x antal nätter hos min moster som jag aldrig träffar nu för tiden så det blir super! Gud vad glad jag är!

Läxorna kallar, PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0