FEMTEIFÖRSTA2010

Berfin är dum och får inte träffa mig idag, buhu! Vad ska jag göra nu? (Rim igen, så jävla grym jag är!) Det är ju sista kvällen innan skolan! Eller inte sista men sista man kan vara vaken hur länge som helst och göra vad man vill. Imorgon kväll måste jag fixa mig inför den nya terminen. Vet inte hur jag ska klara den..

Just nu är jag 100% negativ mot allt. Jag vill bara kura ihop mig under en stor filt och spränga mina öron med musik eller någon film där alla dör och mår dåligt. Är det udda att jag mår bättre av att se sånt än glada filmer? Alla bilr så "lyckliga" av typ romantiska komedier, förstår inte hur! Visst supermys när man kollar på den men sen kommer man tillbaka till verkligheten och då mår jag bara sämre. Nu får ingen tro att jag sitter här med självmordstankar och tårar i ögonen är bara trött på att sitta här. Ska nog ut trots att jag inte har något mål, kanske fika ensam. Kan det vara mysigt? Är nästan aldrig på stan själv, det är för.. ensamt.

Nej, nu går jag nog och lägger mig!

Förresten spana in Moster Majas blogg här! Hjälpte henne med den idag för den var helt vit och tråkig, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0