EN TILL LISTA

ÄRLIGHET:
Den äldsta du hånglat med?
Ingen gamling här inte
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? en.. eller kanske ingen
Vad tycker du om kärlek? Finns inget bättre och sämre
När kramade du någon sist? Igår tror jag
Saknar du någon speciell person? Nej
Har du svårt för att bli kär? Nu har jag det men inte innan
När fick du senast en komplimang? Får det hela tiden
Har du hånglat med någon av samma kön? Hehe, ja

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? Har aldrig svimmat men medvetslös har jag varit
Hånglat med nån riktigt ful? Usch
Hånglat med fler än 50 pers? Nejnej
Gjort något riktigt dumt? Självklart
Gjort något du verkligen ångrar? Nej, har fått något utav alla mina misstag
Varit nykter på nyårsafton? Alla har väl varit små?
Gjort nått olagligt? Jupp
Fått din mamma att gråta? Ja :(
Slagit ner någon? Inte helt men innan kunde jag bli rikitgt sur och våldsam
Skämts över dina föräldrar? Dom kan väl vara pinsamma men oftas bara skrattar jag
Skämts över dig själv? har hänt innan
Sagt jag älskar dig och menat det? Bara till kompisar
Tar du droger? A-L-D-R-I-G
Dricker du? Inte ofta
Vilka kläder sover du i? Stor T-shirt och shorts eller mjukisar
Vad hatar du verkligen? Råttor, ytliga idioter och rött tillsammans med rosa
Varit kär? Tror det
Är du ensam nu? Familjen är i lägenheten
Vill du gifta dig? Just nu kan jag inte se det men vem vet
Vill du ha barn? Är inte säker

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng?
Jag :P
Såg dig gråta? Familjen, när jag kollade på i taket lyser stjärnorna
Fick dig att gråta? Minna och Marcel innan lovet
Du delade en cigg med? Kan inte minnas
Du gick på bio med? Elsa
Skällde på dig? Ingen har gjort det på väldigt länge. Jag är fin flicka nu

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit?
När jag kollade på film igår, hehe
Pussat någon? Räknas syskonen?
Köpt någonting?
Nej *stolt*
Sjungit? Såklart
Saknat någon? Ja. Gör man inte alltid det?

Tog listan från älsklings blogg. Jag har inte tråkigt. Lovar! Nu ska jag öppna fysikboken och börja läsa om atomer, tror jag. Atom- och kärnfysik måste ha med det att göra. KISSES

Kommentarer
Postat av: Elsa

SHit vad alla tar saker från min blogg?! :O ;)

2010-01-10 @ 15:35:02
URL: http://mirei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0