ENSÅDANDÄRLISTASOMINGENORKARLÄSA

Jag har inte tråkigt för vill verkligen inte göra något annat än det jag gör men man måste ha något slags tidsfördriv.

Namn
: Ellen Amina Österlind Agerman

Kallas för: Har kallats för Ammi, Amms, Amajna och lite annat under olika perioder. Elsa kör på blond ananas men annars blir det mest Amina

Stjärntecken: Jungfru

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Piercingar: Har velat ha det men inte nu längre.. Bara hål i öronen och så ska det förbli!

Tatueringar: Vill ha, men det får vänta tills jag fyller 18 för orkar inte med arga föräldrar

Längd: Runt 1.69

Skostorlek: Gillar inte tighta grejor

Hårfärg: Naturligt blond

Fräknar: På sommaren är jag en prickig korv

Motto: Ta en dag i taget

Kär? Nope :)

Önskar du att du bodde någon annanstans? En takvåning på Manhattan eller ett hus på franska rivieran vore coolt, men just nu kan jag inte tänka mig n ågot annat än kalla underbara Stockholm

Tycker du att du är attraktiv? You tell me!

Dricker du? Händer väl

Röker du? Har gjort

Vilket schampo använder du? John Frieda Collection Sheer Blonde, love it!

Vilken parfym använder du? Love ETC... The Body Shop. Min favorit är, och kommer alltid vara, Vanille Gourmand från Sephora

Vad är du rädd för? Klaustrofobiska utrymmen, råttor, möss och typ våldtäktsrånmördare

Gillar du att tvätta? Nej, men måste göras ibland

Gillar du berg- och dalbanor? Ja, det bästa på nöjesparker

 

Senaste…

Filmen du hyrde? Harry Potter-filmerna

Filmen du köpte? Köpa? Filmer?

Låten du hörde: The O.C. soundtrack

Låten du laddade ner? Kan inte minnas

Personen du ringde? Berfino, snackar med henne nu

Personen som ringde dig? Mami

TV-program du såg? Let's Dance igår men kollar nästan aldrig på tv

Person du tänkte på? Dom jag och Berfin snackar om

 

Favorit…

Låt: Älskar många

Sak att göra: Prata, kan hålla på hur länge som helst

Sport: Dans

Dryck: Färskpressad apelsinjuice

Kläder: Converse

Film: Åh, många!

Bil: Kan inget om bilar

Serie: Oj oj! dethär kan ta ett tag. The O.C. Friends, Desperate Housewives, True Blood, Gosspi Girl, Two And A Half Men

 

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja självklart

Gråtit över en flicka? Under alla bråk har många tårar fyllt ögonen

Ljugit för någon? Inte på ett bra tag men innan var jag något av en mästare

Varit i slagsmål? Inget seriöst med skador och sånt


Antal…

Gånger du varit kär? 1 .. kanske 2

Gånger ditt hjärta brustit? Två gånger

Hjärtan brustet på grund av dig? Bra fråga

Tjejer du kysst? Kysst vet jag ej, men innan var det pussar hit och dit och kan väl ha hänt lite stuff under sanning och konsekvens

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Jag går i grundskolan, hehe

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Antalet är inget jag håller koll på

 

Senaste…

Boken du läste? Det var väl sista Harry Potter-boken i somras

Personen du fick e-mail av? Facebook

Personen du fick brev av? Faster

Personen du fick sms av? Berfin

Gången hela din familj åt middag tillsammans? När jag fyllde 14 för ett och ett halvt år sedan

Saken du köpte? Antagligen något ätbart

Vad har du gjort idag? Jag har bara degat, underbart

Brukar du svära mycket? Inte lika mycket som innan men fortfarande konstant

När stiger du upp på morgonen? Har jag skola mellan 6.00 och 7.00 annars när jag känner för't

Vad har du på dig? Oranga mjukisar och playboy t-shirt

Vad ska du göra ikväll? Ska ligga i min underbara säng

Vad är du allergisk mot? Pollen, frukter, pälsdjur, damm

Var har du ont? Ryggen

Använder du hårspray? Bara om jag har en uppsättning och inte vill att korta hårslingor ska åka ur

Kan du stå på händer? Har kunnat, men inte längre tyvärr

Håkan Hellström eller The Ark? Ingen av dem, fy helvete vad dålig musik!

Salt eller socker? Socker såklart! men skulle inte heller kunna leva utan salt

Gillar du ketchup? Inte bara men vissa saker går inte att äta utan

Är du glad nu? Jaaaaaaaaaaarå

Var du glad igår? Lite fram och tillbaka.. mest glad

Vad dansar du till? Det som spelas

Stockholm är… ? Mitt liv?

Göteborg är… ? En stad

Kan du sjunga? Tycker inte det men folk säger att jag kan

Spaghetti eller makaroner? Makaroner

Land du vill besöka? Alla i världen vore otroligt coolt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0