THE COLD WEATHER CAN'T BRING ME DOWN

Oj oj bloggen börjar ju bli riktigt tråkig! Förlåt för det men det har varit skola och jag har bara velat sova hela tiden. Torsdagen var lång, jobbig och plågsam. Jag somnade x antal gånger under dagen och kunde inte fokusera på något eller någon. Denna dag har varit lite bättre. Lektionerna lugnare och jag har inte varit lika trött. Det har gått upp och ner men har för det mesta varit glad och nu är jag verkligen det. Mycket har snurrat runt uppe i huvudet men nu är nästan allt löst och det känns otroligt skönt! Trots att jag mår bra ska jag ligga hemma i sängen ikväll, vilket jag bara brukar göra när jag mår skit, för behöver lite "jag tid" och finns inte en chans att jag kommer hålla ögonen öppna längre än tio, nej nio.


100% glad var jag alla dagarna bilderna togs. Nu är jag nästan lika glad! Happytime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0