THE YEAR OF HAPPINESS

När jag skrev förra inläggets rubrik slog det mig att det redan har gått 5 dagar av det nya året. Känns som att jag blinkar lika ofta som det blir ny dag. Om tiden fortsätter såhär kommer allt snart vara över. Vintern. Kylan. Negativiteten. Franska Skolan. Klassen. Sverige. Det kommer bli superskönt att komma härifrån. Självklart blir det floder av tårar när vi slutar och när jag åker men hur kul kommer det inte bli efter? Det är ju ingens begravning! Bara bra saker att se fram emot!

Året kommer iallafall bil händelserikt, antagligen det mest händelserika hittills. Tror att det också kommer bli underbart bra men det kan man inte vara säker på. Det blir hur som helst speciellt. Ett år som sticker ut ur mängden kommer det bli, och hur mycket älskar jag inte allt som sticker ut?

2010 ska jag..
Gå ut grundskolan med betyg jag kan vara nöjd med
Resa massor
Börja dansa igen, gud vad jag saknar det!
Flytta till Paris
Äta bra och nyttigt
Inte ljuga
Vara glad och ha kul
Börja gymnasiet
Fortsätta vara en spontan livsnjutare som tar en dag i taget
Planera så lite som möjligt
Bara köpa nödvändigheter
Göra mycket galet

Har bestämt att inte ha några inga riktiga nyårslöften som jag är bunden till. Det som står åvan är mest roligheter som jag vet att året kommer bjuda på. Kan knappt bärga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0