YOU SPIN ME RIGHT ROUND BABY RIGHT ROUND

Lite av bilderna från igår. Mys hade vi! Alltid lika kul att umgås med mina älsklingar. Började med en bulle och choklad sen blev det fanta för hela slanten. Det var verkligen varmt. Vi träffade Sanna och hennes kompis också. Sjukt att man alltid springer in i någon, Stockholm är så litet!


Amina & Berfin & Minna @ 60 :)

Berfino

Light a candle

Berfin och Minna

Cola hjälpte Minna att inte dö i värmen.

Jag var på hundra procent flumhumör. Inte är jag vanlig inte!
010/img_0814_69628336.jpg" alt="" />
Min snygga sockerspiral.

Fanta hjälpte mig att inte dö i värmen.

Söta människor på café 60!

Jag och Minna hade kul påväg till tuben. Hon kunde inte gå i hennes skor så jag gjorde vad jag var tvungen att göra. Det kan hända att det blev en liten snurr också.

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Antagligen en stor påse godis och film. Orkar inte ta mig in till stan. Börjar få ont i halsen och vägrar bli sjuk den här gången! Bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0