VAR TOG MINNAS BANAN VÄGEN?

Bilder från Romme var det här. Bara kul stuff. Det var underbart! Lite för kallt, och ibland för varmt, men annars var resan lyckad. Edvin lyckades få ner mig med ansiktet i snön, fast det klarade jag även själv, Douglas ramlade av sittliften och jag stod på skidorna hela dagen. Lyckat! Jag fick dubbel lunch för att jag är så bra, Clara hade balla ipodhögtalare så i liften dunkade vi, alla åkte med alla och inga sura miner så långt ögat kunde nå. Hela dagen var fylld med skratt och glädje vilket är allt jag är ute efter, snyggingar i backen fanns det gott om också!
Mer bilder finns självklart på fb! Jag lovade ju att bomba kameran! Nu ska jag försöka skriva två kemi labbrapporter innan the vampire diaries börjar. Ja, jag har sett det redan men det skadar aldrig att se om bra grejor! Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0