SEG, SEGARE, SEGAST

Gick hem tidigt från skolan idag. Kände mig helt död så orkade inte vara kvar. Blir tyvärr inte mycket vilande för måste plugga till biologiprovet jag har imorgon. Här kommer en liten lista för kameran glömde jag hemma idag (första gången på hela 9an).


Senaste

Låt du hörde: Match Box - The Kooks på väg hem

Film du såg: Sommaren med Göran på håltimman idag (men om tv-serier räknas så kollar jag på The O.C. nu)

Mat du åt: Skollunch

Kram: Ella är alltid ett säkert kort men kan hända att jag kramat någon annan efter

Puss: Kindpussar hit och dit när jag gick

Känslan: Trött/halvsjuk

Resa: Stockholms underbara tunnelbana, annars London

Glädje: Lite fram och tillbaka under dagen

Dröm: Ojoj.. som jag minns nu måste det vara att jag vaknade utan hår eller att klassen var på en supermysig klassresa

Person du träffade: Snubbe i hissen

Personen du pratade i telefon med: Pappa

Personen du fick sms av: Elsa

Gången du åt 7-eleven korv: Har inte gjort det på väldigt länge

Gången du var utomhus: För kanske en halvtimma sen

Gången hela din familj åt middag tillsammans: HELA familjen när jag fyllde 14 men med papi+familj, igår

Saken du köpte: Risifrutti efter gympan igår, vi var på gym

 

Allmänt:

Ska bli skoj: Helgen, alltid något att se fram emot!

Ska inte bli skoj: Att börja plugga efter att jag skrivit klart det här

Sparar till: Resor och sommarshopping

Pålägg som gäller: Vet inte vad det var på men Elsas pappas mackor slår allt

Önskar att jag var bättre på: Att göra sånt som inte alltid är så kul

Dagens dryck: Vatten

Vad saknar du: Sooooolen

Tre band/artister: Lykke li, The Souls, Babyshambles och så många fler

Vad har du gjort idag: Varit i skolan halva skoldagen

Brukar du svära mycket: Tyvärr ja, men har bytt ut vissa svordomar mot andra ord

Hur tidigt stiger du upp: Mellan 6 och 7 på vardagar och mellan 7 och 12 på helger

På helgerna: Har jag det awesome

Vad ska du göra ikväll: Plugga, kolla på film, duscha och sova

Hur många timmar sover du per natt: Just nu runt 12 timmar på vardagar

Vem är snyggast i världen: Jag!

Vad är det för veckodag: Tisdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Allt var bra!

Favoritplagg i garderoben just nu: Får man bara välja ett? :O

Längd: Ca 168 kanske

Vikt: Vill jag inte veta

Byter gärna garderob med: M-K Olsen

Byxa eller kjol: Båda

Senast utlästa bok: Le Petit Prince

Mitt rum kan beskrivas som: Färger: svart, vitt, rosa

Mig själv med tre ord (just nu): Hängig, undrande (vilket jag hatar) och seg

Jag tränar: På friskis

Jag ville bli när jag var liten: Listan var lång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0