REMEMBER REMEMBER ME

Det var nu runt två månader sendan jag såg New Moon för tredje gången och beroende som jag är kan jag inte låta bli att ta reda på allt om nästa film. Om bara någon veckan, den 12 mars, kan man se Robert i Remember Me. Självklart ska jag se den. (Inte bara för att han spelar utan också för att den verkar bra.) Samma datum som den har premiär släpps Eclipse trailern underbart! Tyvärr har den premiär när jag är i Marocko, den 30 juni, men får se den när jag kommer hem!
Varför jag bloggar nu kan man undra sig, skolan började ju för två timmar sen. Svaret är att jag är hemma idag. Hade feber igår så ska bara vila idag. Om man kan kalla läsa kemi och spanska för att vila..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0