morbror - "Did a mac throw up on u?" ..Yeeees!

Jag har kul med photo booth men nu ska jag sova!
Imorgon ska jag upp tidigt, duscha, packa och, om jag orkar, röja på rummet. Ska nämligen till mami över helgen. Trots det blir det inte bara hemmahelg. Imorgon ska jag träffa systra min, Elsa. Det kommer bli en 100% chillkväll med gossip, godis, film och.. mer gossip? Hon har aldrig varit hemma hos min mamma där hon bor nu vilket är helskruvat! Men det ska det bli ändring på imorgon. Det blir bilder och sånt från mamma också för min älskling (datorn för er som är tröga) följer med. Aja. God natt. Sov sött. Alarm ställt på kvart i 5... aldrig att jag kommer orka! Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0