"JAG ÄR INGET MONGO, JAG ÄR CEPE"

Det är helt enkelt tråkigt utan bilder så jag bjuder på första bilden som är tagen med datorn.
Äntligen hemma!
Morgonen var ingen höjdare. Hade panik för att håret låg platt samtidigt som det stod år alla håll, löste det i alla fall till slut. Skyndade till tunnelbanan, blev superglad när jag märkte att jag skulle hinna, åkte ner för rulltrappan, väntade i tio minuter, "det är trafikstopp mellan ... ersättningsbussar kommer ..." Jag orkade inte lyssna. Gick ut igen och tog en buss till karolinska där jag fick byta till en annan buss. Kom snubblandes in i klassrummet en halvtimma för sent, riktigt snyggt där!
Dagen var kort, fika, pjäs(som citatet i rubriken kommer från), lunch, film. Temadagar kan vara bra att ha. Efter den långa och plågsamma dagen gick jag, Clara och Edvin först för att lämna några tröjor hos någon "företag" som vi ska beställa klasströjor från, säger bara spy! Sen bestämde jag att vi skulle gå hem till Claras pappa för att det ligger precis där vi var. Vi åt och hade kul med Rut (Claras hund). Vid 4 började vi röra oss mot skolan. Edvin skulle hem, Clara också och jag hade utvecklingssamtal. Efter samtalet gick jag och mamma hem till Clea och sen åkte jag hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0