GLAD LEDSEN SUR FÖRVÅNAD

Jag och Thyra har haft lite trevligt under dagen.

Sitter i mamis säng och väntar på Elsa den lilla tönten som ska komma snart. Spotify spelar en dålig version av Britney - Piece Of Me och jag mår allmänt bra. Det är fredag. Två hela långa dagar kvar till skolan. Två underbara dagar! Ikväll, Elsa, chill, mys, pys, godis, gossip. Lördag, stan klockan halv 10, möta Thyra & Clara, Sonia Rykiel pour H&M. Livet är allt fint ibland. Efter det blir det träning sen plugg. Söndag, brunch på söder, mammas kompisar med barn vilket betyder Clea. KulKul! Antagligen mer plugg på kvällen. Där var min helg. Inte vet jag varför jag skrev det efter som jag kommer blogga hela tiden, kände bara för det. Allt måste inte ha en förklaring. Puss o hej leverpastej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0