we can take the long way home

Igår var det avslutning som jag till slut kom iväg på. Det var ett mysigt slut men självklart inte lika pampigt som tidigare år. efteråt blev det Donken, såklart, och sen mys hos Andreas tills jag var tvungen att åka hem och packa hela natten.
Jag fick två timmars sömn och mådde inte alls bra när jag släpade mina resväskor genom Paris. Vid flygbussarna hittade jag dock dessa två och fick veta att fler redan hade åkt mot flygplatsen och det gjorde allt bättre.
Utanför Paris var det väldigt mycket snö.
Det var kaos på flygplatsen och planet var nästan fullt när vi kom men jag och Nathalie lyckades få två platser bredvid varandra. Vi var väldigt pigga med fina påsar under ögonen.
Jag åt kall pizza som såg äcklig ut men som visade sig vara underbart god.
Annars åt vi mest lussekatter och kollade på OC under resan.
Två glada på flygplatsen. Agnes var otroligt söt.
Disa var cool.
Pappa och Bobbo hämtade mig och vi åkte den långa vägen hem. Nu sitter jag i mitt alldeles för rosa rum och gillar läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0