mys med jul

Igår var det alltså julmys.
Hos denna fina.
Berfin busade och åt deg.. fast jag åt nog mest ändå.
Några filurer gav alla varsin pepparkaksform och jag blev cirkeln (den absolut tråkigast av alla) och som hämnd bakade jag många fina cirklar.
Minna misslyckades totalt med hennes pose och jag dog av garv.
Tessa var blomma och jag cirkel och vi passade ganska fint.
Det blev en del facerapes och Thyra torterade en och en för att få veta var hennes mobil var. Jag hade såklart gömt den men mig misstänkte hon inte. Clea gillade iallafall läget när Minna höll på och dö.
Vi spelade väldigt mycket kort.
Tessa gillade degen. Som de glömde att hälla socker i. Mums.
Andrea åt godis.
Minna och Berfin var snygga.
Jag var också ganska snygg.
Lussekatterna blev mindre mumsiga.
Snygg Clara.
Hej vi är tre coola tjejer.
På morgonen vandrade vi till tåget.

Fina.
Jag rörde snö för första gången i år.
Och så här såg jag typ ut.
Fina Thyra utan tandställning.
Två söta.
Jag och Clara åkte hem till henne där jag drack O'boy.
Det var mycket juligt hos Clara och lika mys som alltid. Efter att vi varit hos henne ett tag gick vi in till stan och jag köpte lite julklappar. Sen började hon skolan vid tre och då åkte jag hem. Nu kollar jag på Alice i underlandet. Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0