januari 2010

Januari var en grå månad och jag mådde inte speciellt bra.

Den sista januari skrev jag:
"Det går inte att leva i nuet när nuet är så grått och kallt."
Jag drömde mig mest bort hela tiden.
Det bästa som hände var att mina dr martens äntligen kom efter ett halvårs letande och väntan.
Jag var väldigt mycket med Minna och Berf och en kväll mös vi på 60.
Biologi laborationerna var mer och mindre mysiga.
Jag vägrade inse att det var 20 minus och skuttande runt i sånt här med en kappa på.
Alla hade tröttnat på vädret och håltimmarna spenderades mest i uppis eller i högar på bänkarna.
Jag var lyckligast i världen som hade mina underbara vänner. En kväll hade vi myskväll hos Clara och då var Berfin, Minna och Thyra såhär fina.
Med Clara och Thyra var inte vädret lika farligt.
Jag gjorde mitt bästa för att sätta färg på vardagen.
Jag fick mitt årliga ryck och klippte lugg precis när den blivit lång igen.
Jag skrev: "Som ni ser har jag ingen självkontroll, saxen åkte fram i torsdags."
En väldigt bra dag skulle jag hem till mamma för att lämna kläder och då visade det sig att Maja var där. Vi hade lite ego time och fixade oss för att sen dra vidare på egna äventyr.
Daniella hade fest och det var.. minnesvärt.
Var hos mamma lite då och då och då hade vi middagar och jag och Alia körde Lykke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0