februari 2010

I Februari var det halt på vägarna och man fick inte gå för nära husen om man inte ville ha en istapp i huvudet.
Idrottslektion på skridskobanan utan skridskor. Det var fint.
En söndag slängde jag skolböckerna i väggen och lekte med min söta lillebror.
Berfin blev ett år äldre och min kamera fylldes med fina bilder.
Jag var pank och bakade därför en morotskaka med ett fett ljus.
Kom hem från Friskis en torsdag och då låg det ett stort paket på min säng.
Jag och Minna var på fest hos Sanna och det var trevligt men vi flydde när det blev på tok för fjortis.
På alla hjärtans dag åt jag vi en rosa tårta hemma annars tänkte jag inte så mycket på det.
Klassen åkte till Romme för sista gången.
Jag började dyrka the Vampire Diaries och thecherryblossomgirl.com
Åt mycket temlor.
Rykiel por H&M.
Och efter det blev jag, syster och resten av Sverige randiga.
Jag hade ganska mycket knut för att kunna ha luggen nere.
Det var karneval på skolan och jag och Thyra spårade.
Sportlovet kom och första helgen var jag mycket med de här två och andra.
Innan det blev mars hann jag, Clea och Isolde ha gräddkrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0