mer droger till folket

Skulle ge nästan vad som helst för att få stå och hänga här och springa in till lektion precis innan klockan ringer.

Det händer inte mycket här. De franska drogerna har börjat hjälpa och jag mår nästan bra. Trots det orkar jag inte plugga. Har gått och blivit latare än någonsin av att bara ligga i sängen. Som underhållning spelas Friends, samma skiva som jag kollat på sen runt två igår. Väntar på att folk ska sluta skolan och logga in på skype och facebook. Igår fick jag äran att prata ganska mycket med först Berf, Clara och Clea, sen Minna och sen Berfa igen. Minna och Donata hade lite bus på gång på Sigtuna och det är även deras fel att jag nu är beroende av ett fb-spel. Lagom kul. Ska spela det nu.

Jag har skickat iväg min önskelista också. Kul med jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0