april 2010

Efter några fina dagar i Paris flög jag och Minna till Marocko där mamma och systrarna väntade.
I Marocko åt vi mycket och gott och annars låg vi mest i solen.
Innan vi åkte hem gjorde vi henna.
På vägen hem blev det en fin kväll vid eiffeltornet. Jag, Minna, Maja, Leo, champagne och en kortlek. Lite fint sådär.
När vi kom hem hade våren vågat sig fram.
Jag pluggade en del med mina fina.
Den 14e april gick jag barbent för första gången. Folk kollade på mig som om jag var helt dum i huvudet men jag kunde ju inte gå tillbaka till varma kläder efter solsemestern.
Det blev en hel del mjukglassar i kungsan.
En kväll blev det grillning och man kunde känna sommaren i luften.
Åt mycket godis i uppis.
En dag blev det pizza till lunch.
Den dagen var vi väldigt söta.
Jag och Thyra bakade till franska skolans dag.
Ella hade fest och det blev i efterhand känt som "ellaverket".
En fin kväll med Clea och Baron i Humlan.
Var med Elsa och åt årets första sandwich.
Hela månaden var jag löjligt glad och pussade mest på alla hela tiden.
Valborg kom och enligt tradition är det min och Elsas högtid.
Innan det blev mars hann jag och fyra andra galningar bada på Djurgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0