med blött hår och blöta kläder röjde vi hos myran

Igår lämnade jag Alia hos mormor för att sen åka till Thyra och poolpartyt. Efter lite pinsam stämning kom det igång och kvällen blev riktigt lyckad. Lite sämre är att jag nu inte mår så bra. Hade halsont innan och efter 4 eller 5 dopp i poolen och mycket skrikande känns det inte direkt bättre.
Jag var taggad innan det hade dragit igång.
Alex och Johanna var söta.
Clara och jag försökte lätta upp den spända stämningen genom att bada med kläder.
Diskolampan var kvällens mittpunkt tills jag råkade ha sönder den.
Thyra var glad när vi sjöng för henne och hon fick vara kung.
Efter sången kändes en gruppkram rätt.
Det dansandes en hel del (jag kör torka-håret-dansen)
och efter som det var ett poolparty så badades det en hel del också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0