radion spelade vår sång

Hela morgonen har jag suttit men min kalender och fixat med bilder som de ovan. Bilder som får mig att tänka tillbaka på dagar och stunder då jag var så där jobbigt glad. Att bilderna visar fint folk blir grädden på mitt mos idag. Sådant här kommer behövas när jag är far away. Ska proppa mer imorgon. Funderar seriöst på att ta en bild från varje dag på året som gått och sätta dem på de dagarna i år, tror dock jag skippar det. Man vill ju inte vara någon tillbaka längtare när man bor i the capital of capitals.

Annars då, jo jag kom precis hem från jobbet, I work nights. Skoja bara, är visst lite trött. Ska nog sova. Har lekt för mycket död, klätt ut mig till cowboy-älva, kollat på Peter Pan och ätit för mycket ungspannkaka. nattnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0