it began in hässleholm

En "tur på fjelle" klädd i klassreseoutfiten by A&C med C i luren. Vad kan man säga? Grannarna kommer antagligen ta omvägar runt mig i fortsättningen. Min norska kom fram (jag är nyinflyttad men har snappat upp språket). Telefonen t og hand om oss så det inte skulle sluta i totaldepp genom att dö. Var bara att gå hem, ladda, ringa, fortsätta men i sängen och på vägen istället. Mot slutet hade jag ringdans med mig själv i vägkorsningen.

Stjärfall, stjärfallet är jag. Och du är himlen för mig varje dag.

Lite minnen, lite känslor, lite kärleksförklaringar, lite tårar. Det fina och seriösa vägdes dock upp av mycket skratt. "För några dagar sen när jag satt på dass.." Du är fin du och du, det SKA regna! Det har jag bestämt. Det går att göra en låt på allt

Ja men va fan. IT BEGAN IN HÄSSLEHOLM HoLmx13 (ja, händer och tår behövs för att räkna)!11!!1!!!ett!!!! *skrik*

Häromdan (Alors On Dance) Gotland remix, ja, ja.

Kommentarer
Postat av: Clara

du är tamej fan bäst.

<3

2010-08-04 @ 00:47:26
URL: http://germaine.blogg.se/
Postat av: A

du är inte så dum du heller!

2010-08-04 @ 01:25:14
URL: http://amajnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0