en dag i paris

Idag hade vi en dag i Paris. Vi åkte båt längst floden, hade picknick under Eiffeltornet och sen delade vi upp oss i mentorsgrupperna och då gick min och köpte kontantkort och fikade. Sen var dagen slut och då gick jag, Helin och Mimmi till Notre-Dame där jag och Mimmi, efter ett tag när Helin åkte hem, mötte upp Agnes, Disa och Sara och så gick vi till Shakespeare and Company som visade sig vara världens mysigaste bokaffär. Hade det funnits en säng hade jag flyttat in imorgon! Efter det blev det lite strosande i Marais. Lite second hand, mycket kurr i magen. All mat som finns överallt gör mig hungrigare än någonsin.

Kommentarer
Postat av: Elsa

åå gud va kuL! Vi va också i den bokaffären när jag va där i sommras och jag ville helt seriöst flytta in dit!

2010-09-01 @ 06:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0