det spårar i min skalle

Sitter i claras kök och ser på när hon och Myran gör blueberry banana american pancakes till vår lilla brunch vi ska ha om ett tag. Det blir också sista gången jag träffar flickorna fina.


Jack Johnson - Banana Pancakes

Igår kväll var så där underbart magiskt som det kan vara ibland. Höjdpunkten var Familjen, vi stog längst fram och det var bara helt galet bra. Det bästa var ändå när Markus Krunegård kom upp på scen. Mitt hjärta stannade för ett ögonblick och jag svävade ett tag innan jag började hoppa och skrika av lycka. Han sjöng Familjens låt Man ser det från månen och sen gick han. Lite besviken men fint var det ändå. Belle & Sebastian var också så där perfekt. Vi stog en bit bak och njöt av musiken. Ett litet plus i kanten var att både sångaren i Familjen och Jonathan Johansson tog mina händer och Clara, ful som hon är, fick en kram. Hela kvällen var pure awesomeness!


Familjen - Huvudet i sanden


Familjen - Man ser det från månen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0