rent

Från halv tio imorse har jag städat och gjort om i rummet. Det började med Ikea, sen skakade jag alla kläder och allt har fått nya platser. Pappa tog upp min klädstång från källaren så nu har jag plats för allt. Det bästa är ändå att det är helt rent och helt nytt. Jag är nöjd med dagens arbete men min rygg har inte riktigt klarat det så nu ska jag sova och imorgon blire tidig uppgång för att duscha, träna ryggen och plugga, för det har jag inte hunnit med idag men har i alla fall en bra arbetsplats för veckan nu. Inget damm, inga kläder på golvet, avtorkade och rena ytor. Rent är ändå det bästa!

Kommentarer
Postat av: Berfin

Tack! Det var fint btw!

2010-04-18 @ 22:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0