VET INTE VARFÖR MEN JAG ÄR JÄTTEGLAD

Är klar med läxan nu, extremt stolt över mig själv! Och det borde ni också vara!
Minna smsade mig och sa att jag slutar efter lunch imorgon. Vanligtvis ska jag sluta 13.50 men imorgon slutar jag 12.30. Det är fan otroligt! Jag och Elsa ska shoppa men hon slutar inte förän senare, för en gångs skull, så jag får hitta på något innan. Det känns så coolt att sluta så tidigt! Kan inte sluta le, fan vad underbart! Jag ska köpa min älskade kappa också, JAAAAAAAAAAAAAAAAA! Fan vad glad jag är! Vet inte riktigt varför men det är jag. Det är ju min födelsedag så borde vara glad.

Nu har jag duschat så ska gå & lägga mig, försöker lägga mig så tidigt som möjligt nu för tiden.

Nu är jag ett år äldre är flickan på bilden. Känns som att det var mycket längre tid än ett år sen. Har hänt så otroligt mycket! Både bra & dåliga saker men året har i stort sätt varit riktigt bra. Nu ska jag göra nästa år mycket bättre :) Bild tagen 11/09-08

Nattinattin pussipussi kramikrami

Kommentarer
Postat av: Berfin

aaaw lilla 14 amina har blivit 15 stooor tjej nu :D

men varför slutar vi så tidigt för what happends? :O

2009-09-11 @ 01:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0