FRÅGOR

Ingen kommer någonsin läsa det här men jag har så tråkigt så ..

Höger- eller vänsterhänt:
Höger
Humör just nu: Uttråkad
Favoritgodis: Choklad, mums!
Är det nåt du absolut inte äter: Morötter & slemmiga saker som ostron & sniglar
Kläder just nu: I ♥ ME T-shirt från fjortistider
Musik just nu: Ingen
Vad sa du senast: Till pappa: jag inte ska till skolan för jag är sjuk
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Vet inte..
Sommarplaner: Sommaren är precis slut :/
Fisk eller badkruka: Fisk för fan!
Hur många kuddar sover du med: Just nu 3 men oftas fler, älskar kuddar!
Favoritväder: Soligt men ibland kan det vara skönt med regn
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mobil, kniv och en vän :)
Spelar du nåt instrument: Inte på riktigt
Morgon- eller nattmänniska: Nästan alltid morgonmänniska men gillar även att vara vaken om jag gör något kul, att sova länge är inte så mycket för mig
Sparare eller slösare: Försöker spara men det går inte
Bästa film: The Curious Case of Benjamin Button, den är supersöt!
Tror på liv på andra planeter: Måste finnas något någonstans
Kommer du ihåg din första kärlek: Såklart
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej usch & fy!
Har du några homosexuella vänner: Nej, men har vänner som har det
Tror du på mirakel: Ja, fast det är inte stor chans
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Kanske..
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, fast ibland kan mitt humör svänga om rejält och då vet man inte vad..
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej.. eller ibland
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Möjligtvis 1
Bio eller promenad: Promenad, men bara på kvällen
Är du kittlig: Inte så farligt, men ja, det kan man väl säga att jag är
Snarkar du? Hör inte mig själv när jag sover
Stjärntecken? Jungfru
Rädd för insekter? Inte rädd men gillar dom inte
Största svaghet: Svår fråga .. öhh ..
Det här är jag bra på: lyssna, prata, vara glad och typ låttexter
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Kunna förflytta mig snabbt eller läsa tankar
Vad vill du jobba som? Något där jag får resa mycket och som har med mode att göra
Chips, morötter eller godis? Hatar chips & morötter så GODIS
Pizza eller hamburgare? Hamburgare på Donken
Skriver du dagbok? Ibland
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Jag städar och städar men det är alltid stökigt
Gungar du på stolen? Nja
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja
Vilken hand håller du gaffeln i ? Alltid höger
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Beror på vad
Gillar du att sjunga? Ja överallt & hela tiden
Anser du att du är stark? Nej kan jag ju inte säga
Brukar du sola? Ja när solen är framme & annars på solarium
Vad gör du om du får hicka? D-A-M-P-A-R
Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? Aldrig
Kaffe, te eller inget? Te ibland, kaffe aldrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0