JAG HAR KÖPT MIN KAPPA NU!

Är hemma nu efter vad som känns som en lång dag. Mina fötter gör ont på alla håll och kanter! Har nämligen inte haft converse idag. Lektionerna bara gled förbi när jag lyssnade på Clara ipod, är kär i denna låten:

Ryan Adams - Wonderwall

 

Vi slutade inte klockan 12.10, Minna gav mig falska förhoppningar! Det är nästa vecka vi gör det, har iallafall något att se fram emot hela veckan! Efter skolan skulle jag träff a Elsa men hon slutade inte för än 16.15 så gick med Marcel till Urbanoutfitters där jag köpte min kappa som äntligen är min på riktigt! Hoppade upp och ner av glädje. Sen skulle han träna och efter som att Elsa inte hade slutat och Berfin, som jag också skulle träffa, följde jag med honom hem där han skulle hämta träningskläder. (Om Thyra och Clara läser det här vill jag bara säga: Haha jag fick träffa Pompe igen.) Sen åkte vi söder ut och i Slussen gick jag av och jag träffade Berfin. Helt plötsligt var vi i Kärrtorp och väntade på Elsa som var tvungen att åka hem innan vi kunde gå på stan. När hon kom åkte vi till Slussen igen där vi gick runt ett tag. Berfin köpte ett par jeanstights, är fett stolt över henne för hon shoppar aldrig. Hittade inget men det är chill, då blir den här dagen dagen jag köpte kappan och inte något skit från typ H&M.

 

Någon sjuk snubbe som jag & Marcel såg (diggar hans T-shirt)

Jag i ny kappa & nya skor :)

Ja

Älskade skor!

Jag kramar min påse

Sötsöta Berfin


Kommentarer
Postat av: Thyra

Amina tönt!!! du vet att jag ska våldgästa marcel och sno pompe ifrån honom...;)

2009-09-12 @ 09:26:07
Postat av: Clara

POMPEEEEEEEEEEEEEE!!!

2009-09-12 @ 16:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0