SHINESHINE

Torsdag .. finns inte mycket mer att säga. Hatar verkligen torsdagar, har alltid gjort och kommer alltid göra det. Min älskade kemilärare Vanja har kommit tillbaka från en lååång "ledighet". Hon hade brutit armen men samma sak. Hon skrek på oss hela lektionen och jag vet att man inte ska tycka illa om lärare eller ämnen för man förlorar bara på det själv. Men jag HATAR henne! På badminton sa Minna att hon tänkte att bollen var Vanja och det var därför hon slog så hårt. Det var skitkul. "Hålet-i-väggen-snubben" var där och hälsade på idag också. Han slutade jobba i hålet förra året men hoppas att han kan börja igen. Han är en riktigt trevlig prick. (Hålet i väggen är ett litet typ hörn där man kan köpa läsk och godis på badmintonen. Det ser ut som ett hål i väggen och därifrån namnet)

 

Jag idag
Kör på tunna kläder så länge som möjligt, vill inte ge upp riktigt än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0