ORDET ÄR PATETISKT ÄR ORDET

Gissa vad jag gör! Jag kollar på friends. Ovanligt right? Men ska faktiskt stänga av nu. Måste plugga, plugga och plugga .. och plugga lite till hela kvällen. Onsdagar brukar vara dagen jag kommer hem sent men inte nu längre, har för mycket i skolan för tillfället. Var i alla fall med Clara och Thyra ett tag och fick lite "nyheter" av Thyra. Hehe..

På väg hem snackade jag med Elsa i telefon. Hon berättade att en viss person (kan inte skriva vem på bloggen så kallar honom X) är på g med Elsas kompis. Vi snackade om det innan också och då lät det såhär:

Elsa: Haha, Vet du jag har fixat ihop min kompis med X!
Jag: Va? Fan vad skumt! .. Men X är ju helt cepe!
Elsa: Nej ..
Jag: Jo. Du vet det, jag vet det!
Elsa: Okej då .. Men hon behöver inte veta det .. hahahah
Jag: Hahahah

Lite dumt att fixa ihop en kompis med en idiot men aja. Kanske blir lyckat .. ? Nej det kommer inte hända! Han är en för stor idiot!

Kommentarer
Postat av: Clara

Nyheter från Thyra? Whaaaat, missade jag något???

2009-09-30 @ 19:44:53
Postat av: amina

haha ja du gick ju :P fast det är nog inget du inte redan vet

2009-09-30 @ 21:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0