ONSDAG, NY FAVORIT DAG FÖRUTOM HELGEN

Hem ljuva hem! Slutade tidigt idag, JAAAAAAA! Kan ju inte åka hem på en gång när man slutar kvart i tre så drog med en massa folk till donken. Där satt vi och snackade och åt ett tag och sen gick alla förutom jag, Dessi och Edvin hem. Vi gick i lite affärer och sen åkte jag och Edvin (Dess går ju hem) till Fridhemsplan där vi skildes åt. Istället träffade jag Emily som skulle till jobbet. Nu sitter jag här och ska börja plugga men vet inte om jag orkar. Kan hända att jag sover i typ en timma och sen plugggar.. Men tror inte jag kommer komma upp ur sängen då.

Minna & Douglas som är extremt söt *host*

Min bruuuuur :)

Minnish & Amajnaw

Minna & Clara bråkade om halsduken hela dagen

Thyra är tråkig


Dess, Clara & Minna

Clara & Edvin

Minna

HHAHAHAHAHAHAHA !

Glassligan (Dess & Berfin kom inte med)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0