NU PLATTAT.. IMORGON BRUNT?

Om man inte pluggar måste man ha en anledning till att inte göra det. Kolla på film räknas inte så jag har nu plattat håret. Det är jävligt platt :O Men imorgon kommer det nog inte vara lika platt längre. Kanske tvättar det så det blir normalt igen, får se.

 

 

Mitt underhår är riktigt brunt! Funderar på att klippa bort det solblekta så det blir mörkare. Har alltid velat ha blondare hår så kanske vore kul att testa lite mörkare. Självklart ska jag inte färga, fan eller att jag ska förstöra mitt hår men det är ju brunt om man låter det växa ut och inte får någon sol på det.. Tror jag ska gå och klippa mig, om jag hatar det får jag väl använda balsam och sånt som bleker lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0